taggad!

ni kanske tycker att de sjukt men jag längtar faktiskt till skolan som börjar nästa vecka!! :D ..och en annan sak..jag tror jag ska ut o röka snart haha!! :D..och omg..fick ett oväntat " jag älskar dig nancy" haha..vet inte varför men blir glad haha.ajaa..

Idag fyller Charlie 18 år! :D wohoo..hoppas han får en underbar födelsedag för han förtjänar det,haha kan inte förstå att jag någon gång i tiden inte gillade honom.Där kan man ta ett bra exempel på att man inte ska prata om folk man inte känner :).för charlie e en underbar kille som alltid fick mig att skratta.Då menar jag då jag va tsm med mitt ex och vi hängde tsm alla på kvällarna o rökte vp eller bara drog till makkis sent =).
Men hipp hipp hurra för charlie.B! :D


nu väntar jag på min serie och på söta X som kanske kommer hem till mig och  kollar på film (?) eller ta en promenad ute..hihi men det blir roligt hur som helst :)


Nee nu ska jag fixa romanisk middag för MIG hahaha!!

hitta en "gammal" bild jag tog kanske förra månaden :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0