tacos?

ahhaha jag har försökt att börja med att göra tacos inför kvällen men går alltid ifrån hahaha,har fixat allt nu.Mat,vp,cigg och min snälla mamma gav mig hink ( ahahah) kan fortf inte tro det! skit söt =).. pluss att folk ska oxo hämta hink så det blir gott om dricka! x). Mamma och pappa åkte nyss iväg så nu ska jag locka mitt hår och byta om! :D

Känner bara hur rolig den här kvällen kommer att bli,det är faktiskt första gången jag gör "fest" hos mig fast det är ju inte fest..det är något liitet för de närmaste =)..men ska ta många bilder som jag lägger upp såklart här i bloggen :D för jag känner själv att jag har blivit lite dålig med bilder,så bilder kommer ni få! :D

Ne nu måste jag börja med köttet,såå hej då så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0