suuckeer!

har vart vid datan och chattat en massooor :D med tamara kristina och ipek :D..roliga jävlar..haha..alla fått mig skratta på helt olika sätt haha



sen efter mycket prat fick någon mig att tänka på något jag faktiskt inte tänkt på! när jag skrev det där inlägget om mig o mitt ex ,,så lämnade han en kommentar som fick mig att bli..öhm..ledsen(?) hahaha!!..njee inte riktigt..bara inse hur tönitg han e..EFTERSOM om han inte skulle bry sig om mig då frågar jag mig..VARFÖR LÄSER DU MIG BLOGG!!.varför vill DU veta vad jag skriver om,vad jag gör,vilka bilder jag lägger upp..om jag inte intresserar dig,borde det inte intressera dig o veta hur mitt liv ligger till,right(?)..Eller om du inte vill veta något som har med mig att göra ( som du sa någon gång ) borde du inte lägga ner din ööhhm " dyrbara tid " o skriva ner www.naaancyvilches.blogg.se...eller om du har det som favoriter eller whatever(?)..du klickar dig in på min sida..dagligen eller inte..så gör du det..HAHA.riktikgt dubbelmoral..eller rättare sagt patetisk!..och nuu vill jag inte häller få ett samtal av diig..skippa det,svarar inte! har inte sagt ditt namn såå du har inget att klaga över,..läs bara inte min blogg om det irriterar dig! eftersom här skriver jag exakt VAD-JAG-VILL sådesååå =)

Nu vet jag ialf att du bryr dig föör mycket om mig käraste HAHA ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0