skummaskin

har kollat runt o google om att hyra en skummaskin.Efter som när jag fyller 18 ska det firas STORT haha..hittade en skit bra annons så skickade iväg ett e-mail till den ansvarige =)..längtar till min fest redan haha ..och när jag fick en fråga för några veckor sen sa jag att jag skulle bjuda över 100 st..men nu börjar jag bli lite tveksam..så får se hur det blir,måste ialf hitta en stor lokal och vi får hoppas på att det inte blir knas..ska ialf ha årdnings vakter! haha nu pratar jag som om det är nästa vecka eller något..men månaderna flyyger verkligen och utan att man märker så är man i December!..såå säger så här..ni som blir bjudna kommer va lyckligt lottade moahaha :D längtar längtar!!



Kommentarer
Postat av: ammie

hahahaha någon satsar stort nancy

2009-08-22 @ 20:45:03
URL: http://amillie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0