själv kärlek

pratade med tamara om allt och hon fick mig faktiskt att skratta..hade inte skrattat på hela dagen och hon fick mig verkligen att skratta högt hahaha!! sen har jag lekt med datans cam..och skrattade lite smått för mig själv..

Och jag ska inte behöva må dåligt för någon annan okej jag gjorde fel,men jag va ärlig och det är inget fel med det egentligen..ajaa först kommer jag sen kommer andra..man måste älska sig själv för att älska andra =)

och måste säga det här haha,jag har ju slutat röka och det känns toppen,men idag har jag ätit som en gris verkligen!..tröst äter jag,eller äter jag för att inte röka,eller för att jag börjat ta mina p-piller(?)..det är en fråga jag ställer mig haha..men men kanske senare ska man ut en sväng med X för att må bättre :)

mumsi på tal om mat..ska fixa något som kanske advokado mjamiiii

älskar mina pussar :D



Kommentarer
Postat av: Tamara López

naaaaaaaaaaaaw va söt :D haha visst, jag garvade med tro mig! hahaha!



OJ , mr x :o hörrö du! vi måste nog snacka efter hahahaha <3333

2009-08-10 @ 21:50:46
URL: http://tamaralopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0