ruuliiit

kom nyss hem efter att faktiskt haft en skiiit rolig kväll haha först åke jag som sagt till alby och där va vi e en stuga och dom som va där drack..jag ville inte dricka idag så drack inte haha det fanns två små valpar som jag va med hel tiden skiit sööta sog för dom haha! sen runt 00 tiden drog vi mot tumba Jag ale fruagn och denize och fan vad roligt vi hade på vägen vi skratta hela tiden..när vi kom fram skulle jag träffa M så vi alla satt där vid stationen och luffa oss haha sen drog denize och vi 3 blev kvar.. jag claudia och M.sen ser jag petra och pillan som va felt fulla hahah märkte på direkten skit roligt så dom satt med oss och vi hade roligt skrattade åt allt.. jag va Full utan att ha behövt dricka något,Vaa heellt pigg och skrattade åt allt!..sen kom S och P vi blev många till slut haha idag skulle jag va hemma 02:30 så M följde mig hem och alla åkte hem av tjejerna..killarna  fotf ute =) sen planera vi alla som va där att vi ska festa nästa lördag,så roligt blire!!
Nu ska jag ialf kolla på tv och ätaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0