roliigt

kom nyss hem haha först så mötte jag upp A,C och deras kompis som har bil så åkte vi till vårberg.Vi hann inte äns va där 10 min innan det blev knas..folk skrek och grät o blablabla så alla fick dra uut! irriterande när vi kom från så långt!!
Men ialf vi drog vidare med bilen till alby hahaha fast efter som vi va 8 pers så fick jag och A sitta därbak i bagageluckan eller hur man säger hahah trååångt vare..sen så satt vi i kolonierna och lyssna på musik och drack..sen skulle alla dra så jag o A fick igen sitta där bak..dom lämnade av mig i tumba så jag ringde upp M och vi pratade tills jag kom hem :)..och så klart platta jag mitt hår i onödan..jävla regn!






hahahaha klockren =D



Älskar diiig tamarotoo <3!



Itoooo <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0