musik <3

musik kan göra mig från depp humör till topp humör! musik är min drog hihi :)

Har inte gjort så mycket..smsat en massor bara och ätit ätit o ätit haha och rökt där mellan =).




Mår så bra just nu,trodde att ja skulle deppa i dagar haha men ne har inte gråtit så de e en bra grej haha!,jag är en otrolig känslig människa kan gråta för det minsta lilla svär haha.Fast de inte många som vet efter som jag oftast skrattar och är glad..men när det handlar om saker eller personer jag bryr mig om så kan jag bara gråta o gråta i timmar.Fast det va länge sen jag grät länge..har bara släppt några tårar kanske 1 eller två½ HAHa.

På riktigt nu när jag tar mina p-piller kan jag inte sluta äta haha!!..när jag började med p-piller för 2 år sen så gick jag upp 10 kg!! sen la jag p-stav och gick ner lika sabbt..jag som trodde att jag skulle gå upp 10 kg till..men nehepp..men nu tror jag att jag kommer gå upp några kg,spec om jag äter som jag äter nu..äter när jag knappt är hungrig..äter bara för att det är gott haha :D..men jag vill ju gå upp i vikt..eller som någon sa till mig..det kanske inte va p-staven som gjorde att jag gick ner i vikt..utan mitt förra förhållande..alla problem vi hade gjorde att jag inte kunde äta! hemskt,vet!..Men nuuu mår jag super och har no problems såå borde gå upp några 10 kg till HAHA..Jag vill oxo tacka mina vänner som är så underbara,spec tamara lopez,finns det bättre människa´?..tror inte haha..tänka sig att vi aldrig aldrig tjafsat ( peppar peppar peppar ) hon får mig alltid att må så bra hihi,blig love 2 you ♥

Ne nu skriver jag bara massa för jag inte har bättre för miig hahaha!! min serie börjar om 20 min så ska nog göra några mackor sen ut o röka!! :D

Happiness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0