Mr.Piñones

kom nyss nyss hem efter att ha vart ute med sebbe i timmar haha :) han kom först ner i min gård och vi gav en stooooor kram efter som de va så länge sen kändes det som,även om det va 2 veckor haha :) sen promenerade vi och hitta en bänk och där satt vi och pratade om vekligen allt! han e den mest underbaraste killen som finns det kan jag lova! är så glad att fått lära känna honom vi har alltid så roligt tsm :) kan berätta allt till honom,för honom litar jag på upp till 110% =)

innan jag träffade honom gjorde jag en video inlägg fast i den här datan kan man inte lägga upp den..så kan lägga upp den imorgon från min andra data..så det blir en liten "efterbliven video" haha :)

Nuu ska ja sova,Puss

Sebastian =) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0