min mobil!! :(

heeej kom hem för en liten stund sen.HELT dööd!!..vi hade idrott och dom döda oss redan haha ..ialf iadg hände något som döda min dag!..jag va ute med alla och njöt av den sköna solen och skulle ställa mig upp då min mobil ramla på marken..men jag blev inte rädd för det har hänt 1000 ggr innan så jag tog upp de lugn..men när jag ser att hela skärmen blev svart blev jag rädd..och stängde av den o satte på den..men neej det blev bara helt olika färger..fick panik..själva mobilen levde för jag kände att jag fick skit många sms men RYCK kunde inte se av vem eller vad det stog!! så efter idrotten sprang jag hem ( mina sista krafter ) och kom hem och leta efter en mobil.hitta min gamla favorit mobil så har den..men trodde att ja skulle kunna se smsen jag fick..men näää..faan vad irriterande

Claudia ska komma hit nu,se ikväll är det träning wohooo!! :D roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0