mi amor!

Älskling jag är tillbax!! har saknat dig så jätte mycket på riktigt,roligt att jag kan din lösen nu haha kanske vi kan dela blogg nu så jag också får lite pengar (a) hahaha skoja älsk.Vill säga att jag är så jätte kär i dig och hoppas på att någon gång det blir du och jag fast du vill ju vänta så jag väntar..vi har ju det ändå så bra nu,eres hermosa min diamant!..hoppas du inte blir sur för att jag skriver :(..vill bara göra dig lite glad och att alla som läser det.är inte bra på att skriva långa texter hehe fast det va ju tanken men hoppas du blir glad mi sol..ringer dig snart snart och nu ska jag smsa dig och säga att jag skrivit hahaha!!
Looove yoou
//bebiiiis!

Såå vacker!!!


Kommentarer
Postat av: M-Lopez - Petite Mami

hah fan va gulliiigt!!!:D

2009-08-21 @ 21:35:35
URL: http://micaelalopez.blogg.se/
Postat av: nancy

hahah visst :D

2009-08-21 @ 23:41:28
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0