me like!

Lovar du att vara ärlig? Ja..
Du heter: Nancy
Smeknamn: Nä,bebis,älskling,nancita
Låt som när du är ledsen sörjer till? Beyonce - HBG

Beroende av: Sms,min mobil och musik
Vem behöver du mest just nu: bejbi vill du komma (?) :$

Vad tror folk om dig? hahaha vet inte och bryr mig inte om vad "folk" tycker..ändast mina vänner

Stämmer det? vet intee
Vad säger du för att imponera på någon? haha har aldrig velat imponera på någon faktiskt :o
Hur imponerar man på dig? komplimagner,vara mysig,gullig,och framför allt respektera mig!
Brukar du skratta för dig själv? OM jag gör HAhaha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " bebiiis soooov gå bort från datan :O ,men nu ska jag sova.vi ses imon.Love yoou!<3"

Var bor du? Tumbaa
Trivs du där:  jaa!

Äger du några converse: Favoriterna
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: OM jag brukar haha..varje dag under sommarlovet 8)..inte längre..på lördag kanske..:D
Vad har du för mobil operatör: Comviq såklart!
Är du allergisk i mot något: gräs
Har du haft sex idag: noo
Nästa mål i ditt liv: Att bli kändis i hollywood

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Vem ringde du senast? Beeeeeeeeeebiiis
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att han älskar och saknar mig =) <3<3

Antal timmar sömn inatt: 8½
Sov du ensam: neee hahah :)
Brukar du komma i tid: beror på hur viktigt det är

När mår du bra: finns mycket! men mest när jag är med vännerna! <3
När blev du fotad senast: idag i skolan,ett snabb arbete

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Vit.svart,rosa?
Vad tycker du om fötter: Haha normala?
Vad saknar du: jag saknar en söt jävel =)
Hade du en bra kväll igår: underbar kväll!

Favorit dryck på morgonen: mjölk!

Rakar du benen: ahaha alltid :D
När brukar du oftast gå och lägga dig:  00.00 till 03.00
Är du blyg? nu på sistånde har jag blivit lite blyg när det gäller att träffa nya människor
Sysslar du med någon idrott: njeee

Vill du hellre ha mail än brev: nej brev är ju mer gulligt? :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag
Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: runka och ha seex,undra hur det är 8)
Är du nöjd med ditt liv: Jaaa har aldrig mått bättre =)
Är du bortskämd: jaa tyvär =)
Vad gör du i morgon: skolan,fixa naglarna,stan kanske fest?

Vad är det värsta du vet? att någon man älskat behandlar en som skit!!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 100-150 hahaha
Vad behöver du just nu? maat :)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? beyonce =)

Vad längtar du till: 3 dec..min fest!
Har du bra vänner och äkta vänskap? kunde inte få bättre vänner!
Vad använder du för shampoo? dom som luktar gott!.
Vad är det finaste du fått? kärlek
Hur gammal är du: 17
Om fem månader: 18 wohoo
Du samlar på: Bilder :D
Gröna eller röda äppeln: Grönaaaaa
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen H-a-t-a-r att prata i tel när jag är nere!!

Gillar du golf: haha helt okej :D
Vilken tid gick du upp idag: 07:30

Har du sovit i din egna säng inatt: jajamensan
Har du strumpor på dig nu: aah
Vad ska du göra ikväll: Nu är det ju natt..sova antar jag?

Är det okej att gråta: Ja, självklart
När grät du senast: lördags,för att jag blev sur.då gråter jag! blev riktigt suuuur!!

Laddar du ner musik och film från Internet: aah haha

Vad skulle du göra om du vann en miljon: heeeeey tömma alla kläd butikerna!

Bär du glasögon eller linser: glasögon hemma
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej förfan!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: haha 14-15`?

Har du piercing: öronen och tungan
Vill du gifta dig: aldrig!

Vill du ha barn: Jaa 2 st
Solar du ofta: Nope
Är du bra på att laga mat: Haha ibland
Gillar du att dansa: Ja,älskar.
Är du flygrädd: Nej men föredrar det inte häller
Hur vig är du: Ganska vig efter jag strechat ett tag
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: pigelin med grädde inne
Tror du på ett liv efter döden: Njaeeeaeaeae
Tycker du om sushi: har aldrig smakat,vågar inte haha!
Vad äter du helst när du ser på film: Cola,godis och chips
Bor dina föräldrar tillsammans: aahråå
Har du tandläkarskräck: neepp
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: förut händere för ofta!
Biter du på naglarna: Nja, har typ slutat?
Röker du: jaaa =)
Hur ofta tränar/motionerar du: promenera är motion såå varje dag :)
Senaste låt du hörde: bone thugs - blaze it

Vad gör du på helgerna: Fest,Myskväll,promenera med tjejerna ?


Kommentarer
Postat av: PETRA

fan ville kopiera den till min blogg ahahahah. knaaaaaaas

2009-08-23 @ 20:19:26
URL: http://petraaaaas.blogg.se/
Postat av: nancy

gå in i tamaras blogg kolla i mina länkar hon tog den :D

2009-08-23 @ 20:43:15
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0