LYCKAT!

säger bara att igår va nog det bästa som hänt på länge! allt blev så perfekt och alla hade roligt och alla blev fulla hahahahah!! dom som kom va tamara,michell,alex,jannina,steph,ronny,adde,karolina,valeria,emanuel,sebbe och james så det va rätt folk =)..jag gjorde ju som sagt tacos och den blev skit god fick jag höra från alla :D så de va bra haha ..Sen börja alla shotta och sen rökte vi vp och hade det roliiigt.Alla drog runt 04 fast sebbe stannade lite till och tamara o michell sov här..och när sebbe drog så somna jag och idag vakna jag som jag hatar att vakna,bakiis..usch! fast e glad att jag e hemma och inte behöver åka nånstans för det hatar jag som mest..så nu ska jag bara ta det lugnt =)

vill tacka er som kom älskar er!!

Gårdagens bilder! :D ( klicka på bilden för större format )







hahaha klockren! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0