inte trött längre :(

okej pratat klart med pärlan dåra..och nu är jag pigg!! fifan..haha så roligt o höra när han pratar om hur duktigt han spelade idag..och säger massa saker om fotboll som jag fattar noll så ja säger bara "ahaa aa de där..aa förstår aa,allvar skit bra ju!" haha fast sen säger han " du förstår inte va? " ( och dör av garv ) hahahha..har aldrig gillat fotboll och kollar aldrig att gilla det häller..fast älskar killar som spelar fotboll..det är sexiigt :D ska någon gång åka ända dit för att se honom spela och heja på..det har han bett mig nuu ett tag haha =)<3

Imorgon har jag som sagt tid för att fixa mina naglar,längar! lägger upp bilder sen..fast det finns ett litet problem..min syster tog med sig usb-kabeln som jag använde för att lägga in bilderna..fast jag har 2 till men måste bara leta efter som haha!



diana:
är x och bebis samma människa?

Svar : X va inte bara en människa som jag sagt tidigare..vill inte säga så mycket mer =)

Älskar mitt hår på den här bilden :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0