im back!

kom nyssss heem fifan! hahah mitt sista inlägg va helt "inte bra" hahaha..men de bra för allt ordna siig fan :D haft en skit rolig fredag! :D

Det börja med att jag åkte in till stan tog 22:52 tåget och va framme 20 över 11 i stan mötte jag michell och så åkte vi till vårberg hem till tamara där satt vi en stund o kolla på tv jag smsade samtidigt med mani ( kimani hihi ) och han sa att komma över han va ensam hemma :)..så vi drog dit han bor i vårby så vi promenerade ,där rökte vi vp, åt och hade det hur mysigt som helst,runt 03:30 drog vi då menar jag,jag tamara och michell..vi drog till statoil det va ett tag sen man va i just den statoil haha..där köpte michell coola och tog en bulle gratiis hahaha vi stanna där til 04:30 sen tänkte jag att jag kan väl åka hem för om jag skulle sova hos tamara så skulle jag va tvungen att vakna runt 08 för att komma hem o fixa mig..så de följde med mig till skärholmens station och där tog vi tåget de åkte av i vårberg och jag i alby där tog jag bussen som kom 15 min efter..

Nu ska jag sovaaaa...för imorgon blire PRIDE FESTIVAL hahaha jag o tamara tänker klä ut oss och gå med i det ahhaha :D..sen efter det drar vi till grönan,jag tamara michell o mani :D wohooo roligt roligt!

Nee nu ska jag sova..och lägger in bilder jag tog idag på nästa inlägg för nu orkar jag icke :)

Puss och godnatt/dag(?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0