home.

kom nyss hem,va som sagt med valeria och hennes pojkvän vi gick till makkis och åt..där såg man en gammal klasskompis som e gravid och hon hade skit fin mage,hon föder närsomhelst hihi ser upp till unga mammor verkligen!.Hon kommer säkert bli en bra mamma!..

Nu måste jag erkänna en sak..Jag och sebbe som i början av bloggen jag skrev så mycket om..vi hade tjafsat för ca 2 veckor..och det blev till något rätt så stort..och jag mådde dåligt av det för jag vet att jag gjorde ett misstag och krigade verkligen för att han skulle förlåta mig men fick aldrig något svar och det sårade mig gång på gång..tills idag då jag bad vale ringa honom då han svara och jag tog telefonen och vi pratade ut..vilken lättnad!! lovar känner mig helt lycklig över att vi pratade ut och att han förlät mig :)..så vi bestämde att vi måste ta o träffas o bli som vi alltid vart,riktigt nära! :)..

Nu kollar jag på tv och är jätte glad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0