hemliis



Jag är trapp rädd!! jag hatar trappor verkligen,försöker alltid udvika dom..och kan inte gå ner för dom snabbt eller utan om det är en lång trappa måste jag hålla i någon eller "stolpen" som är vid sidan..en gång hade jag gått av i alby där uppe och skulle ta t-bana och ni som vart i alby vet den där långa rulltrappan..JA den! den va trasig och t-banan kom om 2 min..så jag fick panik och börja gå ner för den och försökte verkligen gå snabbt men börja kall svettas och mina ben darrade och en man kollade på min och frågade om allt va bra med mig,då jag bara nickade..allt blev svart höll på svimma haha ville bara gråta när jag väl va nere..hann ändå inte till t-banan det tog sjukt lång tid för mig att komma ner..det är det läskigaste som hänt mig! hatar hatar trappor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0