happy!

kom nyss nyss hem efter en låååång hem resa haha :)...och kan inte bli gladare än när jag ser hur fina och snälla läsare jag har på riktigt!! ni gör mig riktigt glad med era kommentarer ska ni veta,att det finns folk som inte känner mig som person men ändå säger dom saker som kommer rakt till hjärtat =)..vill också välkomna alla nya läsare jag fått..

sen går det ner får att klockan e så pass tidig/sent haha



skulle va lite roligt o veta hur ni hitta hit ? :D så kan ni lämna en kommentar om det. Skulle bli glad(are)

kan berätta lite kort om idag..åkte ju som sagt in till stan mötte tamara och michell sen gick vi till viva..va där en stund och sen gick vi till makkiis :)..den va ju inte så jätte bra väder häller fan :/..men men..jag tog 00:12 tåget men det stannade i årstaberg för att det blev något fel och det sa dom efter typ 20 min haha så vi fick allla gå av och vänta till nästa tåg som kom typ 10 min efter..jobbigt,hatar att vänta!..emi sover här och vi ska sova tsm min gullunge..hoppas hon inte vaknar så jätte tidigt bara haha..nu ska jag kolla på tv och äta något :)
 
puss och kramar till er!!



fråga:
Hej! din blogg är jätte bra
jag tycker du borde ha en frågestund.
synd att det där hände med ditt ex..
undrar bara när tappade du oskulden ?
ha det bra!

Svar : tack så mycket! :D varför frågestund när man kan fråga vad ni vill när ni vill så svarar jag på det här som inlägg =)
Och det där med mitt ex..aah men allt händer väl för något..
hmm blir lite tveksam på den frågan..men kan säga att jag va ialf byxmyndig! =)
Hoppas allt är bra med dig,kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0