haha sötiis



hahaha är fortf lite chockad och dom som känner mig vet att då skrattar jag utan stopp!!
fick ett sms : bebiis kolla din blogg
första jag tänkte på va att han hade lämnat någon kommentar men nej nej hahah ett inlägg trodde jag aldrig!!..så jag ringde upp och kunde inte sluta skratta och säga hur sööt söt söt söt han ee!! fick ryck fifan hahah..du får mig alltid att må bra,kan inte förstå att du står ut med mig över hur förvirrad jag är och du har nog märkt det men ändå tål du alla nej från mig och alla mina kalla dagar..som om du vet att jag blir normal snabbt..älskar det!..du har haft tålamod i love it!..Nu tar vi sakerna sakta sakta och får se vad som händer ^^,...Tack för de fina orden som fick mig att bli jätte glad
Te quiero muxo bebiiis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0