hagel?

ja som sagt så åkte jag i till stan och mötte upp tamara och vi två gick o mötte upp resten då menar jag alex ( från fittja ) steph och gänget =) sen på väg till ung 08 började det först att små regna,sen mycket regn sen från ingenstans kom det hagel och inte lite!! det gjorde verkligen ont och jag blev genom blöt! hade mina converse och dom blev hetl blöta och torkade faktiskt aldrig..haha ialf när vi kom fram blev det liet mildare regn och där uppträdde jannina =)..efter det gick vi till makkis och ååt mat mjamii..sen började jag verkligen att frysa,jag och tamara darrade verkligen haha!..sen gick alla hemåt utan jag o tamara som väntade på michell..men när han kom så blev jag helt plötsligt skit trött så jag åkte hemåt..

kom hem för kanske 40 min sen och tog direkt ett varmt bad! nu sitter jag med handduk och ska ta på mig pyjamas och dricka tee...

Jag o tamara under regnet haha =)



kolla marken det vita är hagel haha!




och alex skiter ju i om det haglar eller inte haha =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0