give up!



Som sagt jag ger upp,jag backar från allt.Tänker inte kämpa för något som aldrig kommer att funka,tänker hålla mig till mina nära,börjar om på nytt,det blir bättre så..vill bara att december ska komma för att åka till chile och bort från all skit här.Jag ska oxo sluta skriva om "x" för folk missförstog det för mycket..Jag kan säga så här.."X" va bara inte en pers..jag skrev X när jag hade lust..kunde lika gärna träffa en tjej kompis och jag skrev " jag ska träffa X" bara för att jävlas med er,för jag vet hur mycket vissa av er vill prata om mig ;).Och inlägget jag skrev om efter lördags skrev jag "X" och då va det faktiskt första gången nåt hände med just den personen..Så du där,tro inte att varje gång jag skrivit "X" så har jag menat..du vet vem!..

jag säger så här..det här är inget jag gått igenom förut så vet inte riktigt hur jag ska hanetra det,men försöker göra det bästa av saken.Jag e inte själv fast jag ändå känt mig själv..jag vet att mina underbara vänner finns där och vill att jag ska må bra och ger sin tid med att säga saker om o om igen så att jag ska förstå,älskar er för det!!..Jag har klarat värre saker,jag har klarat av att gå vidare en relation som gjorde mig illa och tro mig det har inte alltid vart lätt för jag tänker hur dum jag kan va ibland att jag blir sur! att få veta att ens kille vart otrogen är det värsta jag fått gå igenom och sen vart dum nog att förlåta det? Dum dum dum!..just darför känner jag att jag klarar av det här..för när jag gjorde slut med mitt ex kan man säga att jag va själv!..för jag tillbringa så mycket tid med honom att jag "förlorade" massa med vänner..fast nu ere inte så dom finns hela tiden! och det är jag glad över.

Okej jag förlorade någon som bettydde jävligt för mig,men det är inget jag längre kan göra något åt saken för jag inte vill!..jag har lärt mig med allt jag fått gå igenom att jag behandlar folk så som jag blir behandlad..så just därför skiter jag i! jag krigade en gång,men det blir inte två!.Just nu känner jag att jag själv behöver tid för att tänka ut vissa saker,men är glad att skolan börjar snart..Jag har haft en underbar sommar lov på riktigt! kan till och med säga att det har vart den bästa sommaren någonsin..det va ju nu sens lördag det blivit knasigt..men haha skolan börjar nästa vecka så det skadar inte!..Jag är glad för det jag har och är tacksam över det.Om jag träffar någon ska jag inte skriva något..X är borta!..eftersom folk vill så gärna veta allt om mig så tänker jag inte ge dom det,här ska jag skriva det jag vill eftersom det är min blogg! och ni läser den för att ni vill.Man lär sig av sina misstag,det är saker man måste gå igenom för att sen klara värre saker som väntar.Så jag skiter i allt nu!!





Kommentarer
Postat av: M-Lopez - Petite Mami

Kämpa på Nancy! Bara DU vet vad du ska göra

2009-08-12 @ 21:00:58
URL: http://micaelalopez.blogg.se/
Postat av: nancy

tack mici! du e alltid så underbar! <3<3

2009-08-12 @ 21:51:33
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/
Postat av: M-Lopez - Petite Mami

Ingen fara :) du med Nancy<3

2009-08-13 @ 17:03:39
URL: http://micaelalopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0