gått vidare för snabbt ?





Anonym:
hej tycker att du har jätte bra blogg,läser den varje dag,men tycker du inte att du har gått för fort från kille till kille? lixååm det va inte så länge sen det tog slut med ditt ex eller har jag förstått fel?..tycker du borde ha tagit det lite lugnare..det finns sätt och sätt att gå vidare i livet på..

Svar: tack för det där med bloggen men det andra(?)..du vet inte allt jag fått gå igenom med mitt ex eller hur han har behandlat mig sens det tog slut,right? kan säga att jag tänk som du ibörjan..kan också säga att jag backa från 3 olika killar som ville ha något ,bara för att jag inte ville ha förhållande eller bli kär,va rädd och därför valde jag att backa..gjorde också det för jag fotf hade mitt ex i tankarna om att jag ville bli vän med honom för att det inte kändes rätt att det sluta som det sluta...fast efter en omogen sak han gjorde  som gick över alla gränser! där insåg jag att jag har vart dum och inte gett chansen till min bebis som alltid vart underbar mot mig och behandlat mig som en prinseesa eller som om jag e det viktigaste han har!..vad är det för fel med det(?).."kärleken" kommer när den kommer och man ska inte vara dum och låtssas att vara blind!..som mitt första mistag,en skit bra kille ville ha något mer seriöst med mig än bara en "kyss" grej..men jag sa nej efter nej och han krigade men jag va så stängd och sa nej..sen insåg jag hur dum jag va men det va fösent.Nu mår jag skit bra tillsammans med bebis och det är inget fel med det! vi försöker göra det bästa av situationen och det funkar fint fint..

Och om 2½ månad är lite tid för diig så acepterar jag det ,för mig är det ingen skillnad om det gått 1 dag,månader eller år..det kommer när det kommer..och  vadå är det bättre att jag strular runt än att hålla mig till en?..ibörjan blev jag lite galen.. kysste någon typ 4 dagar efter det tog slut med mitt ex.. fast ångrar inte det,kände personen väl och det va ingen jag inte gjort något med förut,innan mitt ex!  höll mig till mitt ex i 1½ år utan att äns kolla på andra killar även om det tog slut ibland,Jag hade hoppet att vi skulle bli tsm igen..men han sket i han strula runt..något jag gjorde den här gången,inget fel på det tycker jag =)..jag tänker innan jag gör något..eller oftast..när jag är nykter HAHA...ne men hoppas jag klarade upp sakerna för dig,åtminstånde lite,kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0