förlååt!

har haft fullt upp idag så förlåt för dålig uppdatering!!
 men berättar lite kort,va i skolan vi gjorde en "endags projekt" typ en affish det va roligt =) slutade 12 sen så gick jag hemåt och märkte att någon är viss sur på mig haha 8-)..jaja..det fixar sig ..när jag kom hem satte jag på mina serier men somnade typ på direkten..och vaknade 14:30 så fixade mig lite snabbt och gick ner till frisören..min fruga kom med mig också och vi pratade för fullt så längr tjejen fixade mina naglar.Dom blev såå fina!! men måste vänja mig haha har aldrig haft långa naglar förut så det är lite svårt för visa saker..det tog ialf 2½ timma prick..efter det gick vi till robbans och åt världens godanste kebab rulle!! muuumms det va länge sen skit gott..sen kom vi hem till mig och här va vi hela dagen,min fruga gick nyss hem och vi kanske hittar på något imorgon,skulle va roligt =)

Ne nu ska jag ringa upp en sur puppa haha men förstår vf bebis e sur..jag va för trött och la bara på när hn pratade ..taskigt..men han vet inte att jag egentligen inte gillar att prata i tel och att jag gör undantag med honom..men får ryck ibland och jag va verkligen trött.men förlååt bebiis <3

och jobbigt stt jag inte har någon usb-kabel för stt lägga in bilder,får ta o köpa en snaaart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0