beroende?

mår mycket bättre än vad jag gjorde under dagen..men jag krigar just nu för att inte röka!..trodde inte jag skulle känna så
här och x sa flera ggr att jag e beroende något jag alltid så ifrån hahaha så jag sluta röka som en utmaning..eller sluta o sluta rökaa haha..ska kolla hur länge jag kan vara utan :D..något jag trodde skulle vara hur lätt som helst fast här sitter jag med hel svättiga händer och äter så fort jag tänker på cigg för att ta bort suget! äääääär det möjligt hahaha trodde aldrig att jag skulle känna så här..så fort jag tänker på cigg blir jag varm i hela kroppen lovar haha.Trodde det skulle va lätt eftersom jag slutade röka förra vintern altså jag rökte inte under hela vintern och sevriges vinter är ju typ 5-6 månader haha..men neepp tror jag hann fastna nu med tiden har trotts allt rökt i 2 år..not goooood..

och ändrar samtals ämnet lite sabbt haha..kanske ni undrar vf jag mått lite dåligt men det är mest personliga själ,men kan säga så här att det handlar om att det  är inget lätt när man börjar få känslor för en mycket nära kill kompis och när det hänt saker som man inte kan glömma..och att man e sjukt rädd att vi aldrig kommer bli lika bra vänner som förr något jag verkligen vill..för att förhållande vill jag inte..vår vänskap va speciell och älskade det! men något han sa som gav mig hopp va att han lovade mig att vi måste försöka att det blir som förr..för det måste det! fyfan om inte..ne men vad säger jag! jo deklart att vi fixar det,jag gillar honom,men älskar vår vänskap! inte så svårt att välja vad man ska sattsa på eller hur(?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0