beach party!

vakna inte för så länge sen..och vaknade glad av vädret att det inte regnar för idag blire fest fest i stranden =)..eftersom min syster åker till chile så ska alla hennes kompisar göra henne en avskeds fest med grill,musik,dricka och olika lekar :D..kul va?..så jag måste fixa mig,äta och såånt :)

Och något annat..när jag loggade in här såg jag att ja hade 3 komentarer ,2 som gjorde mig jävligt glad och 1 som fick mig bara att bli ledsen..ni kan väl tänka er Veeeeeeeeeem det vaa..mmm J...eller förut fick jag oxo massa komentarer av " honom" men han sa att det inte va han..så hoppas att det inte va han nu häller..för då förstår jag mig inte riktigt på honom..efter att ha läst en sådan fin text om oss som jag verkligen tänkte 10000 ggr innan jag skrev om jag skulle eller inte skulle skriva..trodde han skulle bli lite glad..bara lite..men nehepp..än en gång får jag skit,hur tänker en såndan männsika..jag har känslor och jag är känsig han VET det..med vilket mål skirver han det med?..mår han verkligen bättre med att va så iskall ?..ska stoppa in honom i en mikro eller steka honom i någon grill för att mjukna till honom! :o

Ajaa det ska inte förstöra denna fina dag som vi ska haa :)..Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0