bästaste!

Först vill jag be om förlåtelse för dålig uppdatering men har inte vart hemma,men..

..åååh fifan vad roligt jag haft.Kom hem nyss..igår så träffade jag som sagt sebbe runt 21:20 och vi tog halv bussen mot alby och därifrån åkte vi till vårberg,när vi kom fram till tamara och michell så satt vi ett tag hos henne sen drog vi till statoil för att köpa coola..sen så drog vi tbx till tamara och där rökte vp i hennes rum,mici kom en stund till oss i rummet och vi kollade runt i youtube på masa roliga videon haha sen ledde allt till den ena o det andra hahaha vi somnade ialf runt 06 fast jag o sebbe pratade till sent sen idag vakna vi kl 16 av att tamara väckte mig o sebbe o fråga om vi ville dra till rålis eftersom det va så fint väder.Så vi fixade frukost och sen drog vi 4 dit

Michell o sebbe spelade lite boll medan jag o tamara låg på filtet och kollade på,sen blev det för varmt så killarna gick till trädet för att hoppa så jag kom med haha roligt att kolla på :)..jag ville hoppa men hade plattat håret och hade sminkat mig såå näe..vi drog därifrån runt 19:30 vi åkte till sundbyberg för att göra tamara o michell sällskap sen tog vi tåget till stan sen därifrån tåg mot tumba hahaha värsta omvägen så vi kom fram till tumba 21:40 och vi båda tog 47 bussen mot våra hus haha :).

Nu e jag hungrig som fan,så ni ska jag äta.Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0