BÄSTA! :D

Kom hem typ nyss efter en helt otroliiig daaaaag!! HAHA knas knas..idag tog det för första gången 1 timma att komma till stan,det blev knas med tågen så fick byta och såå..när jag väl kom till stan skulle jag möta tamara och michell..fast ingen av dom svarade på mobilen så jag blev sur och efter 20 minuters väntan vände jag tillbaks hemåt..när jag satt på tåget ringer tamara och garvar och säger att något hänt ahhahaah så jag åkte tillbaks och då berättade dom HAHAh fyfan ni får läsa vad som hände i hennes blogg hahaah ialf sen gick vi till kungshallen för att äta och efter det drog vi mot slussen för att ta färjan till grönan..när vi kom fram blev klockan 20:00 och vi körde min style ahahah en billg sätt att komma in på grönan,att bara be folk som e på väg hem att ge oss deras band..och det gick rätt så fort och vi va inne,vi betalade bara 70 kr för inträdet sen åkte vi alllllt..eller tamara o michell vågade inte åka tilt så den åkte jag själv hahaha :D

Men nej fifan vad roligt vi hade skrattade hela tiden och åkte den där nya "insane" den va galet bra men den va kort.idag stängde grönan kl 00:00..och juste fifan idag så förlängde dom alla åkturen som tex extrime och katapulten dom varade extra länge,skit bra ju! men det bästa av allt va att det fanns nästan inga kö alls..vi fick max vänta 20 min och det va på insane.Resten fick vi knappt vänta åkte på direkten :D bästa är att åka på kvällen fan

efter det gick vi till makkis för att äta maat muums,sen skildes vi åt jag mot centralen för att ta tåget och dom mot vårberg :)..Jaa nu är jag skit trött så jag tror jag ska sova :)

Lägger upp bilderna vi tog idag :D ( klicka på bilden för större format)

dom söta :)



Jag och michell



älskar diiig! <3



vi tre haha :D





jag  på tilt :D



Och tilt bilden som jag poserade lagom mycket på haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0