Bäst bästa!!

kom hem för prick 30 min sen och måste säga att jag hade gaaaaaaaalet kuul!! hade inte så stora förhoppigar om man säger såå..men fan vad roligt vi hade..det blev jag sara carro och denize men där träffade på många bland annat jannina och steph som vi dansade med :D..vi dansade hela kvällen verkligen! vi kom fram typ runt 00 tiden så det vra ändå rätt så bra tid =)..att alvik alltid måste göra så lyckade fester! :D eller bara när dj´flow spelar dåra haha :D

Sen när den sluta runt 02:40 så tog vi tåget mot centralen och vi fuckade uur hela vägen haha dansade,hoppade,skratta ovanligt högt och tog massa med sjuka bilder haha :D sen så gick vi till makkis och veem ser man däär? joo självaste kissie haha :D jag tycker ju att hon e grym så tog bild med henne och hon va huuuur trevlig som helst,på riktiigt hon är som hon säger att hon är heelt annorlunda irl ..ialf i makkis blev detså där tjafs med några tjejer som lekte balla..så carro balla sig tbx och det blev massa skrik o shit..men vi drog till bussen istället..sen när efter et tag börja sara må dåligt som fan så vi åkte av i huddinge så gjorde hon det hon behövde hahah =)..vi fick vänta till nästa buss i typ 10 min men faan vad kallt det va!! ialf..sen så kom bussen och nu e jag hemma skit trött!

Här e några bilder från kvällen sara tog också massa bilder så lägger in dom så fort ja fått dom :D

Sexiga vi i årstaberg! :D <3




alee och jaag :D








jag och ito´s söta bror martiiiin :D <3





saraaaaaaaa <3! :D



itoooo <3



och här börja våra sjuka bilder haha!!




och såå jag & kissie :D






Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA dom störda bilderna är dom bästa :D haha <3

2009-08-30 @ 13:34:42
URL: http://sarolina.blogg.se/
Postat av: tanya

HAHAHAHAHHAHA kisssiee!!!! Din idol haha

2009-08-30 @ 23:23:57
URL: http://taanyaa.blogg.se/
Postat av: nancy

HAHAHAH de de :D

2009-08-31 @ 08:15:07
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0