älskar mitt liiv



älskar mitt liv på riktigt känner mig såå säker på allt,kan inte sluta att vara stolt över miig!! nu förstår jag verkligen när folk altid sa " allt händer för något" eller " efter regn kommer sol"..kan inte vara med tacksam över allt jag har då menar jag att jag skulle inte kunna ha hamnat i bättre familj,skulle inte kunna få bättre vänner för mina vänner är underbarast!!,skulle inte kunna ha hamnat i en bättre klass,kom in i linjen jag så mycket kämpat för att komma in i och en super-duper bra kille som jag måste lära mig att ta vara på :)

tänker bara på allt och för fram enn stort leende!,försöker ta vara på allt jag har,och ta hand om det!
Miittt liv kaan bara inte bli bättre!!..(eller jo om jag blev rik hahaha!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0