8 agusti

igår blev det som sagt fest i bredäng men så skabb som stället är tyyyp lika så va festen hahaha ne men den va helt okej :D..fast vi gick mest runt sen gick vi till en kompis som va ensam hemma och där astt vi och tog det lungt Sen drog jag sebbe tamara o michell mot tåget och där började vi busa oss hahaha..eller bättre sagt..sebbe o michell busa sig mig godisautomaten som finns i stationen..först såg vi att en choklad hängde så michell börja kriga för attt få ner det ..det höll på ett tag tills "vi" ( HAHA ) fick ner en chocklad,en mer och en cola hahah! :D medans dom krigade så hejade jag o tamara på dom,mer än så gjorde vi inte HAHA, visst e viii coolaa (a)

Sen så satte vi oss på tåget mot norsborg,tamara o michell gick av i vårberg och ja o sebbe i alby för att ta nattbussen som kom exakt när vi komfram..och under hela vägen pratade vi en masssa om allt och när vi kom fram till tumba så följde han med mig hemåt,vi satt o prata o prata o prata haha vi kan få en liten grej till värsta diskotionen hihi :)..sen så drog han..klockan blev väl typ 03:00..men somna runt 04:50 för vi fortsatte konversationen genom sms hahha! :D

Det va igår det..idaaaaaaaaaaaaaaag blire skojjigt..idag åker mina föräldrar bort och kommer imorgon,så jag fick bjuda några hiit vi ska äta tacos och bli fulla HAHA..bjöd bara mina närmaste = lugnt folk. För att det inte ska bli knas  för jag har ju inte världens snällaste grannar häller..såå vi blir runt 12 pers :D..det bli roligt roligt

Så nu ska jag förbereda sakerna..skriver sen puss


Kommentarer
Postat av: Michell

feeeeeeeeeeest idaaaaaaaaaaag :D:D:DD

2009-08-08 @ 15:41:44
Postat av: nancy

JAAAA!! ahahah :D

2009-08-08 @ 16:22:17
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0