29 agusti

vakna förr ett tag sen och blev glad att jag har min nys mobil haha för när jag vakna hade jag 4 missade samtal och 6 sms och dom väckte inte mig,wohoo!!  ialf..kom nyss ut från duschen och måste skynda mig för att hjälpa mamma med att förbereda allt till idag, eftersom
en dag som idag fast för 3 år sen föddes en underbar liten krabat med namnet emilyah som gör mig lycklig och jag älskar henne meeest mest mest!! och det ska vi fira idag <3

Och idag fyller också min favorit valeria 18 år! grattis till dig mongo,oavsätt om jag surat på dig ett tag så vet du hur mycket jag älskar dig,du lyckas bara att irritera mig för bra haha =)..men aja hoppas du är lycklig med valet du än en gång gjort,jag älskar dig ändå tönt =)

Och juste jag färgade ju om mitt hår och blev riktigt nöjt med färgen :D här får ni en bild på resultatet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0