24 agusti

kom hem för en stund sen efter att ha vart i skolan och tandläkaren hos båda gick det bra vi hade grafisk produktion lite tråkigt vi gjorde visit kort haha =)..hos tandlläkaren fila dom min tand som jag ville sen så sa han något jag inte direkt ville höra "visdoms tanden måste bort" för om den är kvar kommer det att bli för trångt och mina tänker kommer bli snea..jag har aldrig i mitt liv gjort något sånt hos tandläkaren..har bara gått på små kontroll och så..och nu ska jag för första gången få bedöving WOHOOOO hahahah har alltid velat ha bedövning det är så roligt,eller det verkar som det när mina vänner har haft haha så det är bara det som fick mig att bli glad :D..fick tid den 8 sept..
och juste,ikväll va det en jobbig kväll!! en sån där kväll man bara får ryck till!! somnade idag kl 06 på morgonen haha!! blev så glad av ett sms jag fick att jag inte kunde sluta le på riktigt haha fick ryck,bad mig själv 100 ggr att snälla sova,såg bara hur klockan ticka o ticka men ingen sömn för mig nej,vakna 08:20 rätt så pigg och är fortf pigg faktiskt haha..

Nu ska jag äta någoot gott och kolla på tv,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0