20 agusti

God morgon min söta läsare!
vaknade 07:30 efter som jag trodde att vi börja 9..men gick in i face och såg att en kill kompis från klassen skrev att vi börja 09:30 + att vi har idrott ( tack för påminnelsen! )så har gott om tid nu,ska äta och kolla på mina serier wohoo..

Och vad glad jag va när jag vakna idag,först för att jag blev väckt av ett "vakna älskling!! du har skola upp o hoppa nu <3" sms,och det andra för att jag somna så tidigt ( 23 tiden e tidigt för mig! haha ) och vaknade helt pigg idag hoppas att det blir samma sak idag.

Idag reser min syster så innan jag drar till skolan ska jag ta farväl :(..kommer att sakna henne så mycket jebla skit,men vi ses om 3 månader i chile wiihooo =)

och juste igår fick jag samtal av tjejen som ska fixa mina naglar och undrade om jag ville ändra min tid tills fredag kl 15:00..någon som passade perfekt jobbigt att gå upp tidigt på en lördag ju..så det blev PÖRFEKT

Nu ska jag gå och göra en goood frukost för jag är skiiiiiiiit hungriiig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0