17 agusti

vakna inte för så länge sen,och det första jag tänkte på va att idag ere min sista lov-dag!! haha..kan tänka mig att många har ångest..men jag LÄNGTAR! :D..jag vet att jag bara säger det nuu och att sen kommer jag bara längta till nästa sommar..den här sommaren har vart heelt oförglömlig!! allt och mycket mer än jag trodde skulle hända hände!..det blev många fester,mycket drickande,sena kvällar,mycket myys,och jaaa!! helt enkelt bäst!

idag ska jag träffa min fryga Claudia så ska åka till hagsätra :),och idag måste jag lägga mig tidigt för att jag börjar 10 imorgon haha de nog bara det som är problemet,att vakna tidigt :/..

Ajaa ska gå och fixa mig sen drar jag,pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0