14 agusti

kom hem för inte så läänge sen efter att ha vart med alex i stan =)..först gick vi till 08 men fan haha va dåligt det va där,"kollade" på en som sjöng men fick ångest av hur dålig han va så vi mötte martin och alex tog pengar av honom sen gick vi till makkis tjocka ito åt 5 burgare och jag åt 2 :)..sen satt vi och pratade om allt och skrattade som vanligt,sen följde han med mig till tåget som kom 23:12 så vi sa hejdå och gick skilda vägar..efter som att jag vet att alex min bebis läser det här efter som han e min stalker ( hahaha!! ) så vill jag tacka för en fin dag,hade det jätte roligt :) ♥

När ja kom hem börja jag få hosta på direkten haha de något skumt här hemma..för att det är bara hemma jag hostar.Nu så kollar jag på tv och smsar :)..Imorgon blir det som sagt 08 ska dit med valeria säkert och träffa resten där :)


Och idag eller igår efter som klockan e efter 12 haha så skrev jag något fint till alex i hans face,obs skrev det innan jag visste att vi skulle träffas idag 


 ito pito ! :D här sitter jag och lyssnar på musik..vi skulle nu va i 08 men neeej neej! 8)..quiero decirte que te quiero mucho..tänka sig att det va en dag som imorgon allt började! En dag i 08 då jag uppträdde och vinkade till dig från scenen haha.....en dag som imorgon som stempla mitt liv,du vet hur spec du e för mig.Vi har gett varandra det finaste man kan ge varandra! :D.Tänk allt som hänt under dessa 2 år seriöst haha de sjukt som du sa!.minnerna flyger fram både bra o dåliga men mest bra.Du kommer alltid att va "el sexito" men som nu med tiden jag ändrade till ito! :D och jag blev då Ita HAHA för jag någon gång i tiden oxo hette La-sexita@pea haha fan vad vi skrattade då! :D men vad bra att vi ses imorgon,tänk dig imorgon kommer vi ses i 08 precis som för exakt 2 år sen!! cooolt coolt!..Då ska du få en exrta stor kram och puss :)
Vi ses imorgon ito,te quiero mucho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0