13 agusti

sitter här o kollar på tv och chattar,idag har det blivit mycket chattande..spec med migge,alex ( ito ) och kristina.
Hade cam med alex och nu med kristina haha de så roligt med cam :D..aleex fick mig att stor skratta HAHA han e så rolii.Imorgon kanske vi drar tsm till 08 för att träffas så kan vi gå runt lite =)

sitter och lyssnar på musik från spotify skit grymt program! :D rekomenderar den verkligen..så här sitter jag med hörlurar,chattar,sjunger och har cam :D..väntar på min serie som börjar om 5 min.Sen efter det ska jag soova :)

Mår mycket bättre förresten! behövde en sån här dag verkligen! bara slappa och tänka efter..så mår bra igen! :D WOHOO

En 2 årig gammal bild på mig o alex =) haha vad småå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0